Doradzamy przy wyborze odpowiedniej lampy - zadzwoń tel. 510255070
Często zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie?

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie w zakładce płatności i dostawa

 

Jak wykonać zmiany/modyfikacji zamówienia?

Żeby zmienić zamówienie lub dodać jakiś produkt należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 510 255 070 

 

W jaki sposób anulować zamówienie?

W celu anulowania złożonego zamówienia należy przesłać taką informację na info@medycznelampy.pl .  

Anulowania zamówienia możesz również dokonać sam jeśli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie. Wystarczy wejść w panel klienta i dokonać anulowania wybranego zamówienia.

 

O czym informują statusy zamówienia?

Wysłane - paczka jest odebrana przez kuriera i transportowana do klienta proces trwa zwykle 24h

Przygotowanie do wysyłki - paczka jest spakowana i czeka na odbiór kuriera

Oczekuje na realizację - zamówienie zostało przekazane do realizacji w centrum logistycznym

Spakowane - zamówienie jest kompletowane i pakowane

Anulowane - zamówienie zostało anulowane przez klienta lub dział obsługi klienta

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas zrealizowania zamówienia jest to czas potrzebny na  przygotowanie produktów do wysyłki oraz czas dostawy. Informacja o okresie wysyłki danego produktu jest widoczna na stronie z przykładowym wybranym produktem.

Jeżeli chodzi o formę płatności przelewem, czas realizacji zamówienia przedłuża się o czas zaksięgowania  wpłacanej kwoty na naszym koncie. Czas dostawy i realizacji zamówień nie zawiera sobót i niedziel a także dni świątecznych. Zamówienia, które zostały przygotowane do wysyłki po godzinie 14 - stej. zazwyczaj wyruszają w drogę w kolejny dzień.

 

Co jeżeli kurier DHL nie zastanie nikogo obecnego pod wskazanym adresem?

W przypadku nieobecności pod podanym adresem nikogo, kurier DHL wykonuje drugą próbę doręczenia w następnym dniu roboczym. Po drugiej nieudanej próbie doręczenia przesyłka zostaje automatycznie zwrócona do nadawcy.

 

Czy kurier przed doręczeniem przesyłki kontaktuje się z adresatem?

Przed doręczeniem towaru kurier nie ma obowiązku kontaktować się telefonicznie. Czas dostawy można sprawdzić na stronie przewoźnika. 

 

W jakim czasie towar zostanie doręczony?

Wszystkie towary w serwisie krajowym PL doręczane są w ciągu 1-2 dni po odebraniu paczki przez firmę DHL.

 

Jakie są możliwe sposoby płatności?

Podczas składania zamówienia należy wybrać dogodną dla siebie formę płatności. Można zapłacić przedpłatą , kartą kredytowa lub za pobraniem u kuriera.

 

Jak odnaleźć produkt w naszym sklepie?

Nasza wyszukiwarka posiada odpowiednie kategorie dzięki, którym można z łatwością odnaleźć pożądany produkt, lub przez odpowiednie filtry, dzięki czemu poruszanie się w naszym sklepie jest proste i przyjemne. W razie problemów prosimy o kontakt mailowy z działem obsługi klienta info@medycznelampy.pl 

 

W jaki sposób można sprawdzić czy przykładowy produkt jest dostępny?

Wystarczy dodać wybrany produkt do koszyka – co jest możliwe wówczas jeżeli produkt jest dostępny.

 

Na jaki adres wysyłamy zwrot bądź wymianę towaru?

Techlamps S.C.  35-505 Rzeszów ul. Krośnieńska 36/1lu

 

Jaki jest czas zwrotu bądź wymiany towaru?

Zarówno zwrot towaru jak i wymianę danego produktu można dokonać w 14 dni od momentu doręczenia.

 

Czy zwrot zakupionego towaru może zostać odrzucony?

Zwrot towaru może nie zostać uwzględniony jeżeli minął okres 14 dni od momentu doręczenia.

Odmowa zwrotu przez nasz sklep może nie zostać uwzględniony jeżeli produkty noszą uszkodzenia lub zniszczenia.

 

Jaki jest czas i sposób zwracania środków?

Środki pieniężne za zakupione produkty ze zwrotu zwracane są na Twój numer konta. Zwrot środków finansowych jest realizowany w przeciągu od 3 – 5 dni od chwili zweryfikowania zwróconej przesyłki.

Język
PolskiEnglish
Waluta
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Wyszukiwarka
Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Newsletter
weryfikator
Aktualna Data: 2024-03-28 17:15